پشتیبانی۲۴ ساعته:

قوانین و مقررات سایت

Site rules and regulations

کاربر گرامی؛

به منظور استفاده بهینه از خدمات فروشگاه اینترنتی یک کلیک لازم است که از قوانین و مقررات آن مطلع باشید و این مطالب را با دقت مطالعه نمایید.

ورود شما به ‌سایت یک کلیک با حساب کاربری شخصی و ثبت سفارش، به منزله آگاهی از قوانین و مقررات و پذیرفتن کامل آنهاست.

از آنجا که فعالیت‌های یک کلیک منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است، کاربران وبسایت نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه هستند. لازم به ذکر است استمرار در استفاده از خدمات یک کلیک به معنای توافق در این مورد و تغییراتی احتمالی است که به‌صورت پیوسته در این صفحه به‌روزرسانی خواهد شد.

تعریف مشتری یا کاربر

  • مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که اطلاعات کاربری خود را در فرم ثبت‌نام یک کلیک درج کرده باشد و با این اطلاعات، از خدمات فروشگاه اینترنتی یک کلیک شامل ثبت سفارش یا هرگونه خدمات دیگراستفاده کند.
  • تعریف مشتری طبق قانون تجارت الکترونیک به این شرح است: مشتری یا مصرف‌کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.
  • این تعریف با توجه به این‌که وب‌سایت یک کلیک یک خرده‌فروشی آنلاین تابع قانون تجارت الکترونیک است، برای کلیه قوانین وب‌سایت معتبر است.

تحویل اکسپرس و زمان ارسال:

  • نحوه تحویل و زمان ارسال ویژه مشتریان شهر تهران: تحویل کالا مشتریان ساکن شهر تهران در همان روز یا نهاتا با فاصله 24 ساعت از زمان سفارش گذاری انجام خواهد شد. هزینه ارسال مرسوله ها به علت رقابتی بودن قیمت‌ها و نامشخص بودن هزینه ارسال به عهده مشتری می‌باشد.
  • نحوه تحویل و زمان ارسال ویژه مشتریان شهرستان و شهر های استان تهران (مثل پردیس، بومهن و پرند و …) به غیر از خود شهر تهران: ارسال کالا به شهرستان توسط باربری و یا تیپاکس بسته به انتخاب مشتری به صورت پس کرایه انجام خواهد شد و هزینه آن به عهده مشتری می‌باشد. تاریخ و ساعت اعلام شده زمانیست که تیم فنی و انبار داری یک کلیک برای کالای شهرستان متعهد می گردد کالا ها را به سازمان های طرف قرارداد حمل و نقل بین شهری (مانند:پیک ، تیپاکس٬ پست٬ باربری و …) تحویل دهد.

نحوه پرداخت:

نحوه پرداخت و تسویه حساب به روش درگاه بانکی ( برای تمامی مشتریان اعم از ساکنین شهر تهران و شهرستان)  می باشد.

تحویل کالا توسط مشتری و ضمانت بازگشت:

  • کالاهای کوچک: به محض دریافت کالا توسط مشتری ( در تهران و شهرستان) باید از نظر فیزیکی و فنی بررسی شود و مشتری تا 24 ساعت فرصت دارد که به پشتیبانی یک کلیک اعلام خرابی کند. پس از اعلام خرابی، هماهنگی های لازم برای بازپس‌گیری کالا توسط تیم پشتیبانی انجام خواهد شد. در صورت بررسی کالا توسط خدمات پس از فروش یک کلیک و تایید خرابی محصول در صورت وجود کالا در انبار کالای جدید مجددا ارسال خواهد شد و در صورت عدم موجودی، وجه ظرف 24 ساعت کاری به حساب مشتری (همان حسابی که با آن خرید انجام شده) بازخواهد گشت.
  • کالا های بزرگ:
    • به محض تحویل توسط مشتری، کالا (به استثنا تلویزیون) باید فقط از نظر فیزیکی و بدنه بررسی شود و در صورت وجود آسیب فیزیکی تا 24 ساعت فرصت باقی است که به خدمات پس از فروش یک کلیک این موضوع را اعلام نماید.
    • نصب و بررسی فنی کالاهای بزرگ می بایست توسط شرکت مربوطه و نصاب متخصص صورت گیرد.
    • در مورد تلویزیون نیز مشتری پس از تحویل گرفتن باید فقط مدل درج شده داخل سایت و فاکتور را با لیبل روی کارتن تلویزیون چک نماید و برای نصب و بررسی فیزیکی و فنی با شرکت مربوطه تماس حاصل فرماید.

ضمانت اصل بودن و تضمین بهترین قیمت: 

تیم یک کلیک فعالیت خود را در فضای مجازی از زمانی که شروع به فعالیت نموده است با هدف راهنمایی خرید و کارشناسی دلسوزانه توسط کارشناسان با بیش از 30سال تجربه در زمینه لوازم خانگی آغاز کرد تا خریداران لوازم منزل با خیالی راحت و آسوده به جستجو و خرید کنند. و همچنین افراد سو استفاده‌گر در این حوزه نتوانند کالا فیک و تقلبی یا نامرغوب را به مشتریان عرضه کنند. ‌ما در راستای تحقق بیشتر این هدف، فروشگاه اینترنتی یک کلیک را راه اندازی کردیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم که بهترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه دهیم.

همچنین دارای مجوز و  وجود نماد الکترونیک (یا همان ای نماد) در پایین صفحه سایت که از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت شده و اطلاعات کامل هویتی ما (در صفحه ای نماد و در صفحه ارتباط با ما) اطمینان شما را برای خرید دو چندان می‌کند.

 

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

0 موارد محصول
حساب کاربری من
فهرست